Сучасний урок світової літератури і мультимедійні технології: досвід і перспективи
ЛісевичЛариса Валеріївна,
вчитель світової
літератури Грузьківського навчально-виховного комплексу Кіровоградської
районної ради Кіровоградської області
|
|
РалкоДмитро Вікторович,
вчитель світової
літератури Вишняківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Кіровоградської районної ради Кіровоградської області
|
Сучасний урок світової літератури і мультимедійні технології: досвід і перспективи
|
БурякОльга Борисівна,
вчитель російської
мови та світової літератури Катеринівської загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області
|
|
КоцюбаНаталія Омелянівна,вчитель світової літератури Соколівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області |
|
МартиненкоВалентина Василівна,вчитель російської мови та світової літератури Великосеверинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області |
|
Козаченко
|
|
Ніколенко
|
|
Царенко
|
|
Впровадження нових форм дидактичної взаємодії вчителя-словесника та учнів, що передбачає залучення сучасної техніки, є конструктивним шляхом розв’язання такого стратегічного завдання, як виховання творчого читача. Тому й важливо всім учасником педагогічного процесу набувати практичних навичок пошуку та використання інформації і в Інтернеті, і на електронних носіях.
ВідповістиВидалити