СЕКЦІЯ 2

Сучасний урок світової літератури і мультимедійні технології: досвід і перспективи


Лісевич 

Лариса Валеріївна, 

вчитель світової літератури Грузьківського навчально-виховного комплексу Кіровоградської районної ради Кіровоградської області



Ралко 

Дмитро Вікторович, 

вчитель світової літератури Вишняківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області


Сучасний урок світової літератури і мультимедійні технології: досвід і перспективи


Буряк 

Ольга Борисівна, 

вчитель російської мови та світової літератури Катеринівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

Коцюба 

Наталія Омелянівна, 

вчитель світової літератури Соколівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

Мартиненко 

Валентина Василівна, 

вчитель російської мови та світової літератури Великосеверинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

Козаченко 


Ольга Василівна, 

вчитель світової літератури Назарівського навчально-виховного комплексу Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

Ніколенко 


 Лілія Анатоліївна

вчитель російської мови та світової літератури Бобринецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Бобринецької районної ради Кіровоградської області

Царенко 


Тетяна Борисівна, 

вчитель світової літератури Веселівського навчально-виховного комплексу Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

1 коментар:

  1. Впровадження нових форм дидактичної взаємодії вчителя-словесника та учнів, що передбачає залучення сучасної техніки, є конструктивним шляхом розв’язання такого стратегічного завдання, як виховання творчого читача. Тому й важливо всім учасником педагогічного процесу набувати практичних навичок пошуку та використання інформації і в Інтернеті, і на електронних носіях.

    ВідповістиВидалити