СЕКЦІЯ 1


Застосування ІКТ на уроках української мови та літератури: теорія, практика, досвід.


Чебановська  Віра Миколаївна, 

вчитель української мови та літератури Грузьківського навчально-виховного комплексу Кіровоградської районної ради Кіровоградської області


Єфімова 

 Оксана Анатоліївна, 

вчитель української мови та літератури Високобайрацького навчально-виховного комплексу Кіровоградської районної ради Кіровоградської області




Погрібна 

Наталія Василівна,

вчитель Бережинської ЗШ І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області


Єфімова  

Оксана Анатоліївна, 

вчитель української мови та літератури Високобайрацького навчально-виховного комплексу Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

Орос  

Тетяна Іванівна, 

вчитель української мови та літератури Оситнязької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

Морозова  

Валентина Анатоліївна, 

вчитель української мови та літератури Аджамської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

Боярко  

Валентина Василівна

вчитель української мови та літератури Созонівського  навчально-виховного комплексу Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

Червона  Катерина Анатоліївна, 

вчитель української мови та літератури Бережинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

Суковач  

Анатолій Герасимович, 

вчитель української мови та літератури Оситнязької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

Карчевська  

Тетяна Михайлівна, 

вчитель української мови та літератури Кіровської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

Щербина  

Світлана Василівна, 

вчитель української мови та літератури Созонівського  навчально-виховного комплексу Кіровоградської районної ради Кіровоградської області

Іщенко  

Валентина Василівна, 

вчитель української мови та літератури Степового  навчально-виховного комплексу Кіровоградської районної ради Кіровоградської області


2 коментарі:

  1. Уроки з використанням комп’ютерних технологій потрібні, адже це сприяє встановленню, крім усього, міжпредметних зв’язків, що викликає інтерес не тільки до літератури, а й до інших предметів.
    Окрім того, сучасні діти краще, ніж вчителі володіють комп’ютерами. Уроки з використанням ІКТ можуть бути корисні всім: учень виявляє свої таланти і дізнається, що комп’ютер створений не тільки для ігор і перегляду фільмів, а й є чудовим засобом пізнання нового, і вчителю буде легше, адже учень стає співтворцем уроку.

    ВідповістиВидалити
  2. Сучасний учень усе рідше бере до рук книгу, а більше користується комп’ютером. Швидкі темпи комп’ютеризації зупинити неможливо. І тільки той педагог буде успішним, який іде в ногу з часом. Звичайно. уроки з використанням ІКТ потрібні.

    ВідповістиВидалити